موتور ایمپلنت

موتور ایمپلنت

موتور ایمپلنت

موتور ایمپلنت

موتور ایمپلنت

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

موتورایمپلنت  ابزار جدید و راحت برای دندانپزشکان در جراحی های دندان  

دندانپزشکان عزیز برای انجام عمل های جراحی بر روی دندان بیماران خود از تجهیزات مختلفی استفاده میکنند یکی از این ابزارهای کاربردی موتورایمپلنت است که کارایی بسیار مفیدی در انجام عمل های جراحی دندان دارد و با توجه به عملکرد مناسبی که دارد دقت عمل در کار را بسیار بالا برده و احمال اسیب رسیدن به بافت های نرم را به حداقل رسانده.

انجام عمل های جراحی باتوجه به اهمیتی که دارند بسیار کار حساس و در برخی موارد زمان بر است از این رو دنیای تجهیزات دندانپزشکی به سمتی پیش می رود تا با تولید تجهیزات جدید و کارامد در این زمینه انجام این عمل ها را بسیار راحت کند و فشارو استرس وارده بر دندانپزشکان محترم را به حداقل برساند.

بعضا بیمارانی که نیاز به عمل جراحی دندان دارد ترس از درد ناشی از این عمل انها را از رفتن به دندانپزشکی باز می دارد ولی اگاهی از این امر که تجهیزات جراحی جدید از جمله موتورایمپلنت درد ناشی از عمل را به حداقل می رساند و با توجه به عملکرد هوشمندی که دارد اسیب کمتری به بخش های دیگر میرساند که بسیار مفید و کار امد است.

دندانپزشکان در حین خرید هر تجهیزاتی دوست دارند تا از کیفیت و خدمات پس از فروش ان اطمینان حاصل نمایند و در صورت خرا ب شدن امکان تعمییر دستگاه با حداقل هزینه و بالاترین سرعت  وجود داشته باشد.اطمینان پیدا کردن از این مورد دندانپزشک را ترغیب به خرید دستگاه میکند.

در مدل های جدید موتورایمپلنت عیب یابی بسیار راحت شده است به گونه ای که خطایی ناشی از خرابی دستگاه بر روی مانیتور تعبیه شده بر روی ان نمایش داده می شود و تعمییر کار فنی و یا خود دندانپزشک به راحتی می تواند عیب دستگاه را تشخیص دهد و در صدد رفع ان برآید تا بتوانند سریعا دستگاه را تعمییر کنند تا اختلالی در روند کاریشان بوجود نیاید.

این نکته هم قابل ذکر است که مانیتورهای دستگاه اطلاعات کاربردی را نمایش می دهد که دندانپزشک می تواند انرا تنظیم نماید و مطابق کاری که انجام می دهد تنظیمات را تغییر دهد. این انعطاف پذیری موجبات رضایت در خرید را برای دندانپزشک به همراه می اورد.

برند های مختلفی از موتورایمپلنت وجود دارد که هریک ساخته کشورهای مختلفی است.متاسفانه کشور ما در این زمینه تولیدات داخلی ندارد و همه دستگا هها از خارج وارد میشود و با توجه به مشکلات بوجود امده و تحریم های جدید امروز در واردات این دستگا ه ها دچار مشکل از این جهت در داخل با افزایش قیمت روبرو هستیم

امید است تا تولید کنندگان تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی درایران درعرصه تولید پیشرفتهایی را حاصل نمایند و سعی شان بر این موضوع باشد تا در این زمینه با تمام تلاش و تخصصی که دارند به اقتدار داخلی برسند و وابستگی به کشورهای دیگر نداشته باشند همانگونه که تمامی کشورها ی پیشرفته امروزه حرف اول را میزنند ما هم در داخل اگر اراده کنیم می توانیم در تمای زمینه ها مخصوصا پزشکی و دندانپزشکی به خد کفایی برسیم.

 

  • موتور ایمپلنت موتور ایمپلنت